En anden vej ud
En holdningskampagne for et svært emne, selvmord. Opgaven blev løst ved at tage udgangspunkt i virkelige selvmordsbreve, som kommunikerer alt det svære og det som man skal ud med inden man når til tanken om at tage sit eget liv.
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/63428_Livslinien_poster_70x100_final.jpg?media=1643301713)
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/livslinien_ann_ekstrabladet-3.jpg?media=1643301713)
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/livslinien_ann_ekstrabladet-2.jpg?media=1643301713)
Film
Outdoor
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/DSC_0013-scaled.jpg?media=1643301713)
Online annonce
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/note_banner.jpg?media=1643301713)
Sociale medier
![](https://usercontent.one/wp/www.pizzini.dk/wp-content/uploads/2022/01/livslinien_fb-copy.jpg?media=1643301713)
ide & koncept
Søren Møller
AD & tekst
Søren Møller & Jonathon Taylor